marți, 19 mai 2009

Creativitate si naivitate

O sesizare catre firma de telefonie mobila unde lucrez. O sa o prezint aici fara datele personale ale respectivului ca sa puteti zambi si voi pentru ca eu am ras de 2 ori, odata din pricina naivitatii abonatului care a crezut asemenea povesti de adormit copii microbistilor si a doua oara la cat de creativ a putut fii omul respectiv ca sa fure 5 Euro.

"Subsemnatul xxx xxx din xxx , abonat xxx cu nr. 07xxxxxxxx in data de xx.xx.2009, am fost contactat de o persoana care s-a prezentat ca fiind de la relatii Clienti si care spunandu-mi ca trebuie reconfigurata reteaua din pricina satelitului si sa urmez pasii care mi comunica la sfarsitul convorbirii primind un mesaj prin care eram anuntat ca am incarcat nr de tel. 07xxxxxxxx cu x Euro
Va rog sa actionati in consecinta si sa anuntati clientii dumneavoastra pentru a nu fi pacaliti la fel. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gogule probleme ma?