vineri, 1 mai 2009

O intamplare haioasa care m-a facut sa rad azi

Astazi am trecut pe la o prietena pe la locul ei de munca, care este un hotel la care am lucrat si eu in trecut. Mi-a povestit o faza la care nu m-as fii gandit in vecii vecilor. La ea a venit un nou manager strain de prin America de Sud, cica manager ca omu nu are vreo treaba. De dimineata si-a luat si ea fata la ea niste sandwichuri(vreo 5 la numar). Le-a scos din geanta sa nu se faca varza, managerul ei stand si in receptie si invatand "tainele meseriei" de receptioner era si el acolo. Si vazandu-l ca se uita cam cu pofta la sandwichuri i-a zis prietena asta a mea ca poate sa ia daca vrea. Omul a luat unul, a luat doua, pana le-a terminat pe toate 5. Fata respectiva era cam suparata la faza asta, dar nu a zis nimic. Dar faza tare a urmat ceva mai tarziu cand respectivul domn a intrebat-o daca mai are sandwichuri. :)))) Moment in care ea chiar s-a blocat, o reactie oarecum normala la faza asta, nu a fost in stare sa scoata un cuvant, si nu e o persoana usor impresionabila :)).
Asta asa ca sa rada si restul lumii, ca de intamplat s-a intamplat, si desi pe moment numai de ras nu avea chef tipa, si-a revenit mai tarziu.
PS Am publicat mica intamplare cu acordul ei :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gogule probleme ma?