luni, 8 decembrie 2008

End of vacation

Dupa o saptamana de stat acasa, si de huzurit, oarecum am revenit la munca. Fara chef, ce e drept, da am revenit. A fost un concediu pe cat de placut pe atat de obositor, unii i-ar zice odihna activa. Inceputul de saptamana a fost destul de plicticos, sfarsitul chiar a fost agreabil. Am fost pentru prima oara la patinoar si am luat contact cu gheata(atat cu patinele cat si cu fundul de cateva ori :)) ) dar oricum m-am descurcat onorabil avand in vedere ca era prima data. A fost obositor, dar distractiv.
Cei de la munca au avut o idee, preluata ce e drept de prin alte parti cu cadourile care mi se pare interesanta. Facem biletele si fiecare trage cate un coleg si ii da un cadou de craciun(ceva simbolic bineinteles), identitatea celui caruia ii dai cadou trebuie sa ramana secreta evident. Asta s-ar putea face si intr-un grup de prieteni, dar cum eu nu am unul, de fapt am cateva grupulete, nu prea se poate aplica mai departe.
Inca o initiativa(care cred ca va muri la stadiul de proiect ce e drept, desi e mult mai laudabila ca prima....stiu sunt carcotas) a fost sa strangem un ban, cei din departamentul nostru si sa cumparam niste dulciuri, si, eventual, daca ne permitem, chiar jucarii pentru niste copii de la vreo casa de copii din Bucuresti. Ideea asta urmeaza a fii propusa maine spre discutie cand e toata lumea la munca. E o initiativa laudabila ce e drept, dar sa vedem daca se va si concretiza. Ar fii fost o idee ca la fiecare salariu sa se stranga bani, nu numai de sarbatori, acolo cativa lei de la fiecare si sa facem lunar cate o chestie de genul asta, ca nu cred ca 10 lei pe luna e chiar asa mult, dar macar sa ne reuseasca acum de sarbatori, mai incolo vom vedea.

Ca tot incepe vacanta va las cu niste muzica antrenanta dar totusi foarte relaxanta pentru mine. Muzica clasica asa cum imi place mie, cu ritm alert si fara voce(nu ma omor cu tenori si soprane, ii chinuie prea rau talentul :)) ) si cu un videoclip haios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gogule probleme ma?