duminică, 28 decembrie 2008

Sarbatorile de iarna, fara obiectul muncii

Adica zapada. Chiar au fost destul de nasoale sarbatorile astea pentru mine. Lasand la o parte ziua de 24 cand a fost foarte misto pe la munca si 25(seara de fapt) cand a fost chiar frumos si agreabil desi nu am petrecut seara in familie, restul a fost destul de urat. Nu tu zapada, si plus am avut o stare extrem de proasta, si o lehamite asa de tot si de toate. Nici nu am simtit ca a fost sarbatoare. Zilele astea au fost la fel ca ultimele 2 luni, adica am tinut-o intr-un sictir si o lehamite de zile mari.

In alta ordine de idei urez la toata lumea un an nou mult mai bun decat acesta pe toate planurile si va doresc tot ce imi doriti voi mie. Sanatate maxima si LA MULTI ANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gogule probleme ma?