marți, 2 decembrie 2008

Traditiile astea, ca tot a fost 1 decembrie

Curtea de Casatie italiana: Cersitul este o traditie culturala a romilor
Curtea de Casatie italiana a decis ca o mama de etnie roma care cerseste pe strada cu propriul copil nu poate fi condamnata pentru exploatare de minori, pentru ca “un asemenea comportament face parte din traditia culturala” a romilor, relateaza NewsIn.



Am vazut "stirea" asta din intamplare si stau si ma gandesc, ca si cel la care am vazut stirea, munca cand o sa devina o traditie la ei? Sa intelegem ca ii vor ierta si pentru crima, viol, corupere de minori ca e traditie? Si eu care credeam ca mai cretina si mai nesimtita ca justitia de la noi nu exista, au tinut unii sa demonstreze ca nu e asa.
A nu se intelege ca am ceva cu tiganii(nu o sa le zic rromi, asa sunt obisnuit asa le zic). Cunosc si tigani care muncesc, si am tot respectul pentru ei, oameni buni, oameni ok. Dar daca la ei cersitul e traditie culturala apoi am dat de dracu :)) .
In curand ungurii din ardeal o sa ceara ca noi sa vorbim ungureste cand trecem prin zona, ca altfel nu ne putem cumpara ceva de la un magazin sau nu ne da o cana cu apa cineva. AAA da stai, ca asta s-a intamplat deja :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gogule probleme ma?